A Free Template From Joomlashack

A Free Template From Joomlashack

Quad / Atv, cross és robogó gumik



Furik     07 szeptember 2010 20:03 |
Helló.Érdeklődni szeretnék hogy 250-es Zongshed blokkos Quadon melyik az a első kis lánckerék ami még gond nélkül elfér(13,14,15 fogas)?Most 12 fogas van rajta,de ezzel nagyon rövid az áttétel.Válaszod előre is köszönöm.
Admin Comment:Wexxtor Quad:
üdv. általában a 13,14 fogas gond nélkül elfér,de sajnos tipusfüggő.428 as vagy 520as a lánckereked?

Wexxtor Quad     07 szeptember 2010 13:16 |
KOREA QUAD RACING KUPA II.
2010.Szeptember 18.

Megközelítés: 44 sz. főútról Kecskemét felől Lakitelek után balra, Szentkirály felé
(a helyszínt már a főútról táblával jelezzük).
GPS. koordináták: N 46° 53′ 40, 7″ E 19° 59′ 13, 0″

A Korea Quad Racing kupa, a tavalyi kedvező visszajelzések után, idén második
alkalommal kerül megrendezésre.

Szeretnénk elérni, hogy a rendezvényen a profik mellett azok is kipróbálják magukat
és technikájukat, akik eddig még nem versenyeztek, illetve alacsonyabb kategóriás
Quaddal/ATV-vel rendelkeznek, de szeretnének belekóstolni a versenyzés izgalmába.

A verseny jellege: Quad Cross és Quad Enduro (Bárki elindulhat mindkét
versenyszámban, vagy akár szabadon választva csak az egyikben). – Profi és amatőr
kategóriában

Nevezés:
A helyszínen, a verseny napján reggel 08:00 – 11:00 között.

Nevezési díj:


6 000 Ft. / versenyző, ami tartalmazza:
– egész napos versenyprogramon való részvételt
- verseny közbeni ebédet
- területhasználatot (Versenyzői depó, parkoló. A helyszínen Büfé, WC biztosított)

A pálya:
Quad-Cross: Előírásoknak megfelelő Cross pálya. 1,5 km hosszú jó minőségű homokos,
agyagos föld. Asztalokkal, ugratókkal, dombokkal, mandínerekkel teletűzdelve.

Enduro: Közvetlenül a Cross pálya mellett, erdős területen, a fák között fűzve.
Jelentős szintkülönbségek nincsenek, alacsony építésű géppel is teljesíthető,
technikás ugyanakkor gyors pálya.

Enduro szakasz teljesítése nem kötelező, szabadon választott így a cross eredménytől
függetlenül, külön kerül értékelésre!!!



Lebonyolítás/pontozás:
- Cross pályán kategóriánkénti futamok, egyszerre 10-15 fős rajtoltatással. Pontozás
befutási sorrend szerint.
- Enduro pályán kategóriánkénti futamok, egyszerre több versenyző rajtoltatásával.
Pontozás befutási sorrend szerint.


A Cross és Enduro szakaszokat külön pontozzuk, külön értékeljük. Bárki elindulhat
mindkét versenykategóriában, vagy akár szabadon választva csak az egyikben.
Célunk, hogy versenyzőinket egész nap foglalkoztassuk, mindenki minél többet
tartózkodjon pályán, ezért célszerű mindkét versenyszámban nevezni.

Kategóriák:
Minden kategóriát külön profi és amatőr osztályra osztunk. A cm3 szerinti
kategóriamegosztást a nevezők számától, arányától tesszük függővé, és a helyszínen
határozzuk meg.

Biztonsági előírások: Sisak, zárt magas szárú lábbeli és ruha, kesztyű.
Ajánlott: könyök- és térdvédő, mell-és gerincvédő

Időterv:
- a verseny napján ( 2010. szeptember. 18-án) reggel 09:30-10:45 között a cross
pályán szabadedzésre van lehetőség (érvényes nevezéssel).
- kb. 11:00 Az első Cross futam rajtoltatása
- napközben a Cross és Enduro futamok folyamatos rajtoltatása
- a verseny lezárta után értékelés
- Quad gyorsulási verseny
- Eredményhirdetés

A quadok helyszínre történő szállítását önköltségi áron vállaljuk. A részletekről
igény szerint egyeztetünk.

A verseny után, a tavalyi gyakorlathoz hasonlóan a rendezvényen készült képeket
ingyenesen CD-n megküldjük minden nevezőnk részére!!

A rendezvény ideje alatt a helyszínen használt és új Quadok vásárát is tervezzük.

Pisza     07 szeptember 2010 12:30 |
Sziasztok, segítséget kérek egy Zongshen 250-es kuplung javításában. Valószínüleg kuplunglamella hibám lesz, mert spéci belevaló olajjal is csúszik a kuplung, viszont ha csúsztatgatom egy-két percig, bemelegszik a lamella és 50-60% os hatásfokkal még megy is a quad. Viszont, ha leállítom 1 percre, akkor megint nem bír elindulni, holott az olaj még forró benne. Ebből gondoltam, hogy megégett a lamellán a ferrodor. Mivel mifelénk nem van aki motorokat szerelget, gondoltam a cserére magam vágom bele, de a deknit levéve problémába ütköztem. A főtengely végén van felcsavarozva egy harang alakú dolog, (gondolom egy centrifugálszűrő lehet), és le kell csavarnom a főtengelyről. Eleve egy speciális csavar van benne, olyan 4-körmös dugókulcsot kell gyártanom hozzá, de még az sem látszik, hogy balos, vagy jobbos a menet a főtengelyen. Aki cserélt már lamellát, az ne fogja magát vissza, minden hasznos tanácsot elfogadok.

Köszönöm: T.Csaba
Admin Comment:Wexxtor Quad:
üdv. igen, valószínűleg lamella hiba lesz! sajnos valóban gyártanod kell egy körmös dugókulcsot a levételhez. ha minden igaz akkor bal menetes!

zolika     06 szeptember 2010 06:18 |
helló segítséget szeretnék kérni gyújtótrafóval kapcsolatosan melyik való hozzá solaris 200 zongsein blokkos, ha van nektek akkor sos szeretnék venni egyet!köszi
Admin Comment:Wexxtor Quad:
üdv. valószínűleg ez: http://www.wexxtor.hu/alkatresz/gyujtotrafo-/gyertya/86-gyujtotrafo.html?ke yword=traf%C3%B3
de nézd meg a többi fatát is, biztosan be tudod azonosítani a régiről..

200sxsÚ     04 szeptember 2010 19:11 |
Helló!
200-as vízhűtéses wexxtorom van. A szelephézag:
-Kipufogó:0,15mm
-Szívó:0,10mm

????????????????????????????
Előreis köszönöm a válaszod. :p
Admin Comment:Wexxtor Quad:
üdv. ez a gyári érték.. tökéletes!!


4446
Hozzászólás
<< Első < Előző 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 Következő > Utolsó >>