Quad / Atv, cross és robogó gumik
Furik
07 szeptember 2010 20:03 |
Helló.Érdeklődni szeretnék hogy 250-es Zongshed blokkos Quadon melyik az a első kis lánckerék ami még gond nélkül elfér(13,14,15 fogas)?Most 12 fogas van rajta,de ezzel nagyon rövid az áttétel.Válaszod előre is köszönöm.
Wexxtor Quad
07 szeptember 2010 13:16 |
KOREA QUAD RACING KUPA II.
2010.Szeptember 18. Megközelítés: 44 sz. főútról Kecskemét felől Lakitelek után balra, Szentkirály felé (a helyszínt már a főútról táblával jelezzük). GPS. koordináták: N 46° 53′ 40, 7″ E 19° 59′ 13, 0″ A Korea Quad Racing kupa, a tavalyi kedvező visszajelzések után, idén második alkalommal kerül megrendezésre. Szeretnénk elérni, hogy a rendezvényen a profik mellett azok is kipróbálják magukat és technikájukat, akik eddig még nem versenyeztek, illetve alacsonyabb kategóriás Quaddal/ATV-vel rendelkeznek, de szeretnének belekóstolni a versenyzés izgalmába. A verseny jellege: Quad Cross és Quad Enduro (Bárki elindulhat mindkét versenyszámban, vagy akár szabadon választva csak az egyikben). – Profi és amatőr kategóriában Nevezés: A helyszínen, a verseny napján reggel 08:00 – 11:00 között. Nevezési díj: 6 000 Ft. / versenyző, ami tartalmazza: – egész napos versenyprogramon való részvételt - verseny közbeni ebédet - területhasználatot (Versenyzői depó, parkoló. A helyszínen Büfé, WC biztosított) A pálya: Quad-Cross: Előírásoknak megfelelő Cross pálya. 1,5 km hosszú jó minőségű homokos, agyagos föld. Asztalokkal, ugratókkal, dombokkal, mandínerekkel teletűzdelve. Enduro: Közvetlenül a Cross pálya mellett, erdős területen, a fák között fűzve. Jelentős szintkülönbségek nincsenek, alacsony építésű géppel is teljesíthető, technikás ugyanakkor gyors pálya. Enduro szakasz teljesítése nem kötelező, szabadon választott így a cross eredménytől függetlenül, külön kerül értékelésre!!! Lebonyolítás/pontozás: - Cross pályán kategóriánkénti futamok, egyszerre 10-15 fős rajtoltatással. Pontozás befutási sorrend szerint. - Enduro pályán kategóriánkénti futamok, egyszerre több versenyző rajtoltatásával. Pontozás befutási sorrend szerint. A Cross és Enduro szakaszokat külön pontozzuk, külön értékeljük. Bárki elindulhat mindkét versenykategóriában, vagy akár szabadon választva csak az egyikben. Célunk, hogy versenyzőinket egész nap foglalkoztassuk, mindenki minél többet tartózkodjon pályán, ezért célszerű mindkét versenyszámban nevezni. Kategóriák: Minden kategóriát külön profi és amatőr osztályra osztunk. A cm3 szerinti kategóriamegosztást a nevezők számától, arányától tesszük függővé, és a helyszínen határozzuk meg. Biztonsági előírások: Sisak, zárt magas szárú lábbeli és ruha, kesztyű. Ajánlott: könyök- és térdvédő, mell-és gerincvédő Időterv: - a verseny napján ( 2010. szeptember. 18-án) reggel 09:30-10:45 között a cross pályán szabadedzésre van lehetőség (érvényes nevezéssel). - kb. 11:00 Az első Cross futam rajtoltatása - napközben a Cross és Enduro futamok folyamatos rajtoltatása - a verseny lezárta után értékelés - Quad gyorsulási verseny - Eredményhirdetés A quadok helyszínre történő szállítását önköltségi áron vállaljuk. A részletekről igény szerint egyeztetünk. A verseny után, a tavalyi gyakorlathoz hasonlóan a rendezvényen készült képeket ingyenesen CD-n megküldjük minden nevezőnk részére!! A rendezvény ideje alatt a helyszínen használt és új Quadok vásárát is tervezzük.
Pisza
07 szeptember 2010 12:30 |
Sziasztok, segítséget kérek egy Zongshen 250-es kuplung javításában. Valószínüleg kuplunglamella hibám lesz, mert spéci belevaló olajjal is csúszik a kuplung, viszont ha csúsztatgatom egy-két percig, bemelegszik a lamella és 50-60% os hatásfokkal még megy is a quad. Viszont, ha leállítom 1 percre, akkor megint nem bír elindulni, holott az olaj még forró benne. Ebből gondoltam, hogy megégett a lamellán a ferrodor. Mivel mifelénk nem van aki motorokat szerelget, gondoltam a cserére magam vágom bele, de a deknit levéve problémába ütköztem. A főtengely végén van felcsavarozva egy harang alakú dolog, (gondolom egy centrifugálszűrő lehet), és le kell csavarnom a főtengelyről. Eleve egy speciális csavar van benne, olyan 4-körmös dugókulcsot kell gyártanom hozzá, de még az sem látszik, hogy balos, vagy jobbos a menet a főtengelyen. Aki cserélt már lamellát, az ne fogja magát vissza, minden hasznos tanácsot elfogadok.
Köszönöm: T.Csaba ![]() üdv. igen, valószínűleg lamella hiba lesz! sajnos valóban gyártanod kell egy körmös dugókulcsot a levételhez. ha minden igaz akkor bal menetes!
zolika
06 szeptember 2010 06:18 |
helló segítséget szeretnék kérni gyújtótrafóval kapcsolatosan melyik való hozzá solaris 200 zongsein blokkos, ha van nektek akkor sos szeretnék venni egyet!köszi
![]() üdv. valószínűleg ez: http://www.wexxtor.hu/alkatresz/gyujtotrafo-/gyertya/86-gyujtotrafo.html?ke yword=traf%C3%B3 de nézd meg a többi fatát is, biztosan be tudod azonosítani a régiről..
200sxsÚ
04 szeptember 2010 19:11 |
Helló!
200-as vízhűtéses wexxtorom van. A szelephézag: -Kipufogó:0,15mm -Szívó:0,10mm ???????????????????????????? Előreis köszönöm a válaszod. ![]() ![]() üdv. ez a gyári érték.. tökéletes!! 4446 Hozzászólás |
üdv. általában a 13,14 fogas gond nélkül elfér,de sajnos tipusfüggő.428 as vagy 520as a lánckereked?